Partnerzy serwisu:
Komunikacja

Tylko jedna oferta w przetargu dla MPK w Lublinie!

Dalej Wstecz
Partner działu

Sultof

Data publikacji:
22-01-2025
Ostatnia modyfikacja:
21-01-2025
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

KOMUNIKACJA
Tylko jedna oferta w przetargu dla MPK w Lublinie!
fot. MPK Lublin
W połowie grudnia minionego roku MPK Lublin ogłosiło przetarg na dostawę 20 miejskich autobusów hybrydowych typu plug-in i 2 ładowarek. Wiemy, już kto złożył ofertę. Mamy do czynienia tylko z jednym potencjalnym usługodawcą.

Ogłoszony przez MPK Lublin przetarg dotyczy dostarczenia 20 sztuk miejskich fabrycznie nowych, tj. wyprodukowanych nie wcześniej niż 12 miesięcy przed dostawą, nieeksploatowanych, niskopodłogowych, przegubowych autobusów hybrydowych typu plug-in oraz 2 ładowarek mobilnych. 21 stycznia oferty w przetargu zostały otwarte i podane do publicznej wiadomości.

Warto przypomnieć, jakie wymagania spełnić musiały zgłaszające swoje usługi firmy. Podstawowym aspektem jest długość pojazdów, która miała mieścić się w przedziale od 17,5 do 18,75 metra, następnie wysokość do 3,30 metra oraz szerokość od 2,5 do 2,55 metra. Autobusy powinny być również dostosowane do pomieszczenia co najmniej 120 pasażerów, w tym minimum 40 na miejscach siedzących. Autobusy mają być monitorowane, klimatyzowane oraz ogrzewane. Pojawić ma się w nich również system dynamicznej informacji pasażerskiej i zliczania pasażerów, a układ drzwi wejściowych to 2-2-2-2.

Wymagana przez MPK Lublin minimalna moc silnika to 200 kW, a łączna nominalna pojemność magazynu energii nie może być mniejsza niż 30 kWh. Zamawiający preferuje zastosowanie magazynu energii o pojemności energetycznej większej niż wymagana – przy pełnym stanie naładowania magazynu energii musi umożliwiać jazdę wyłącznie na silniku elektrycznym, na dystansie, co najmniej 4 km przy prędkości autobusu do 40km/h, (w szczególności podczas ruszania autobusu np. z przystanku lub ze skrzyżowania). Zamawiający preferuje również rozwiązania techniczne, umożliwiające uzyskanie maksymalnie dużego przebiegu wyłącznie na napędzie elektrycznym.

Wykonawca zobowiązany jest także dostarczyć MPK Lublin 2 ładowarki mobilne. Ładowanie magazynu energii musi być realizowane przewodowo, zewnętrzną ładowarką typu Plug-in, o mocy min. 20 kW. Autobus musi być wyposażony w przyłącze oraz instalacje do podłączenia zewnętrznej ładowarki Plug-in. Ładowanie magazynu energii musi zapewnić pełne naładowanie magazynu energii w czasie nie większym niż 3 godziny i odbywać się automatycznie. Wraz z ładowarkami ma zostać dostarczony system monitoringu dla infrastruktury ładowania kompatybilny z systemem monitoringu zajezdniowego wykorzystywanym przez MPK Lublin.

Realizacja dostawy została podzielona na dwa etapy – dostarczenie całości zamówienia ma zostać wykonane maksymalnie do 330 dni od podpisania umowy.

Zakup autobusów będzie dofinansowany ze środków europejskich z programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027. Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia wynosi 61,7214 milionów. W przetargu wzięła ostatecznie udział tylko jednak firma. Przypominamy jednak, że jest to już drugi przetarg na tę samą usługę – poprzedni został unieważniony ze względu na brak ofert ze strony potencjalnych usługodawców. Jedyna oferta w przetargu należy do Solaris Bus & Coach i wynosi 72,570 milionów.

Informację o przydzielonych w przetargu punktach / ostatecznym wyborze MPK Lublin powinniśmy poznać w ciągu kilku tygodni.
Partner działu

Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

MPK Legnica kupiło 6 kolejnych autobusów elektrycznych

Komunikacja

MPK Legnica kupiło 6 kolejnych autobusów elektrycznych

Paulina Piziorska 17 stycznia 2025

15 fabrycznie nowych hybrydowych autobusów dla Gliwic

Komunikacja

15 fabrycznie nowych hybrydowych autobusów dla Gliwic

Paulina Piziorska 16 stycznia 2025

Decyzją KIO Irizar nie dostarczy Warszawie nowych autobusów!

Komunikacja

Tczew na zakupach. Miasto kupuje autobusy elektryczne

Komunikacja

Tczew na zakupach. Miasto kupuje autobusy elektryczne

Paulina Piziorska 10 stycznia 2025

Lublin ponawia przetarg na hybrydowe autobusy przegubowe

Komunikacja

Lublin ponawia przetarg na hybrydowe autobusy przegubowe

Przemysław Farsewicz 31 grudnia 2024

Zobacz również:

MPK Legnica kupiło 6 kolejnych autobusów elektrycznych

Komunikacja

MPK Legnica kupiło 6 kolejnych autobusów elektrycznych

Paulina Piziorska 17 stycznia 2025

15 fabrycznie nowych hybrydowych autobusów dla Gliwic

Komunikacja

15 fabrycznie nowych hybrydowych autobusów dla Gliwic

Paulina Piziorska 16 stycznia 2025

Decyzją KIO Irizar nie dostarczy Warszawie nowych autobusów!

Komunikacja

Tczew na zakupach. Miasto kupuje autobusy elektryczne

Komunikacja

Tczew na zakupach. Miasto kupuje autobusy elektryczne

Paulina Piziorska 10 stycznia 2025

Lublin ponawia przetarg na hybrydowe autobusy przegubowe

Komunikacja

Lublin ponawia przetarg na hybrydowe autobusy przegubowe

Przemysław Farsewicz 31 grudnia 2024

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5